Voormalig Raadhuis Berghem

Burgemeester van Erpstraat 2 (5351AV)

Plaats Berghem
Contract type Koop
Provincie Gelderland
Type object Overig
Koopprijs op aanvraag
Beschikbaarheid In overleg

Bijzonderheden

Voormalige Raadhuis Berghem.

Het perceel gemeente Berghem, sectie B nummer 4800, betreft het voormalige gemeentehuis van Berghem.

Het pand is in 1930 gebouwd, van steen (spouw uitgevoerd) opgetrokken en met hout onderschoten gebakken pannen (Tuile du Nord) gedekt. Het pand kan feitelijk worden onderverdeeld in de begane grond, verdieping en vliering.

Indeling begane grond:

Centrale hal, twee kantoorruimtes met buitentoegangsdeur, kantoor, toiletruimte met wastafel en toilet, achterruimte met keukenblokje, ruimte waarin een cv-ketel (ABW 2002), vaste trap naar de verdieping. De ruimtes op de begane grond hebben een brutovloeroppervlakte van circa 125 m2. De hoogte op de begane grond is vrij laag, te weten 2.40 m1.

Eerste verdieping:

Aan de binnenzijde met een steektrap en aan de buitenzijde met een bordestrap heeft men toegang tot de eerste verdieping. De indeling hiervan is als volgt: Bordes buitenzijde, portaal, entree, wachtkamer, kantoor, vergaderzaal (voorheen B&W kamer), trouwzaal, gang, pantry met eenvoudig keukenblokje, toiletgroep (dames- en herentoilet en een urinoir), meterkast.

De vloeroppervlakte van de verdieping bedraagt bruto circa 190 m2. Op de verdieping zijn de hoogtes goed, circa 3,75m1.

De Vliering:

Middels een vaste trap heeft men toegang tot de vliering. De vliering heeft een bruikbare vloeroppervlakte van circa 125m2. Op de vliering een met board afgetimmerde ruimte waarin de cv-ketel (Atag Blauwe Engel S-HR d.d. 2002).

Het pand is voorzien van een gasgestookte centrale verwarming, is behoudens enige ramen met dubbel glas op geen enkele wijze geïsoleerd, is van redelijke constructie en verkeert in een redelijke staat van onderhoud. De ruimte onder de trouwzaal (vloeroppervlakte circa 65 m2) behoort niet tot de onderhavige onroerende zaak. Er is hier sprake van horizontale splitsing. Dit geldt op de vliering, tevens voor het gedeelte wat zich boven de toiletgroep bevindt.

Bestemming van de onroerende zaak:

De onroerende zaak is bestemd tot maatschappelijke dienstverlening en bedrijven.

Aanbieder Makelpunt Oss
Contactpersoon Makelpunt Oss