Over GemeentePand

DOELSTELLING

Deze website heeft als doelstelling het etaleren van het vastgoed aanbod van Nederlandse gemeenten. Dit aanbod bestaat onder meer uit het aanbod aan woningen, kantoren, bedrijfsruimten, winkels, (voormalige) schoolgebouwen en overig maatschappelijk vastgoed. Diverse gemeenten zijn bezig met voorbereidingen om haar vastgoedaanbod hier te presenteren.

AANBOD

Op de website treft u een overzicht lijst met het gehele aanbod, doormiddel van de selectienavigatie kunt u specifieker naar bepaalde objecten zoeken. Vervolgens vindt u per object enkele kerngegevens zoals afmetingen, bestemming, prijs, diverse foto's en in veel gevallen het vigerende bestemmingsplan. Verder treft u per object de contactgegevens van de betreffende gemeente aan waar u contact mee kunt opnemen voor meer informatie. U kunt een object doorzenden naar een relatie of publiceren op één van de sociale media kanalen.

OP DE HOOGTE BLIJVEN VAN NIEUW AANBOD!

Door middel van TwitterFacebook of Linkedin kunt u op de hoogte blijven van nieuw aanbod van één van de aangesloten Nederlandse gemeenten. Tevens is het mogelijk om vrijblijvend een zoekprofiel achter te laten. Hiervoor hoeft u enkel uw naam, e-mailadres en kernwaarde van uw zoekopdracht in te voeren. Zodra er een object wordt aangemeld dat binnen uw zoekopdracht past wordt u hiervan op de hoogte gebracht. U kunt uw zoekopdracht zelfstandig aanpassen of verwijderen.

VRAGEN

Indien u algemene vragen en/of opmerkingen heeft over de website kunt u middels ons reactieformulier onder "contact" uw vraag aan ons stellen. Wij nemen dan direct contact met u op en brengen u desgewenst in contact met de juiste afdelingen binnen de betreffende gemeente.

Wij wensen u veel zoek plezier op onze website en hopen dat dit resulteert in de totstandkoming van een goede bemiddeling.

Vriendelijke groet het team van GemeentePand.nl.

Bent u ook geïnteresseerd in het aanbod gemeentekavels? Kijk dan op Gemeentekavel.nl.